Fritidsklubben

Hei alle sammen!

Vi inviterer barn i alderen 10-18 år til å bli med på vår fantastiske «Gøy i lag fritidsklubb»! Vi har et stort fokus på de med funksjonsnedsettelse, som hørsel-, syn-, bevegelse og utviklingshemming. Dette er et morsomt sted der du kan møte nye venner, delta i spennende aktiviteter og ha det gøy! Det vil være 3 frivillige til stede Gry, Trygve og Jon. De vil ta godt vare på fellesskapet, delta på aktivitetene, og sørge for en fin tid sammen med dere disse kveldene.

Dato: Første mandag i måneden, med oppstart 06.11.2023

Tid: 17.30-19.30

Sted: 3. etasje i Ankerskogen

Vår » Gøy i lag fritidsklubb» er en lavterskel gruppe med gratis inngang, og alle er velkomne! Vi ønsker å skape et inkluderende miljø der alle kan delta. Derfor ønsker vi og tilrettelegge for barn med ulike behov. Vi har dedikerte ressurser og aktiviteter som passer for alle.

Vi har planlagt en rekke morsomme aktiviteter som spill, hobbyer, musikk og mye mer. Vi kommer til å ha enkel servering med vafler og smoothie. Det blir garanter en flott måte å tilbringe tid på!

Så ta med deg en venn, assistent, mor eller far og bli med oss for en kveld full av moro, glede, og sosialt samvær.

Vi gleder oss til å se deg der! 🙂Påmelding finner du her.

0 visninger0 kommentarer

Siste innlegg