HIL eldre - tirsdagsklubben

Tirsdagsklubben ble stiftet 31. januar 1979

Formålet er å samle gamle HIL-gutter til kameratslig kontakt og støtte Hamar idrettslag. Etter hvert er dette blitt utvidet til en kameratklubb med en bredere rekruttering.

Alle som er med i Tirsdagsklubben betaler medlemskontingent til Hamar idrettslag og en klubbkontingent til Tirsdagsklubben.

Ved inngangen til 2024 har Tirsdagsklubben 93 medlemmer. Det kommer 40-60 på hvert møte – rekorden er 67. Det er altså populært å delta og dette skyldes at vi har fått godt rykte for å ha et variert og spennende program. Foredragsholderne kommer fra næringslivet, idretten, kulturen og politikken.

Vi møtes i HIL-huset i Ankerskogen hver tirsdag kl. 11, i januar-april og september-november til foredrag, hyggelig treff og en kaffekopp.