MittVarsel

Idretten skal være et trygt sted å være. Vår klubb har nulltoleranse for mobbing, rasisme, trakassering og hets. Trenere og ledere i klubben skal alltid reagere på slik oppførsel.

Hamar idrettslag ønsker å være en trygg arena for alle våre medlemmer. Det er viktig om du har opplevd eller vært vitne til hendelser, handlinger eller oppførsel som du tenker at bryter med våre regler at du sier fra om dette. I Hamar idrettslag tar vi alle varsler om kritikkverdige forhold på alvor.

Når ett varsl ankommer oss i Hamar idrettslag, vil det være daglig leder, Andrea Falkenhem og/eller styremedlem Stian Edvardsen som mottar varselet. Dersom du har spørsmål  om varslingsaker eller om du er usikker på om det du sitter inne med faktisk er ett varsel kan du kontakte daglig leder direkte på telefon eller mail så vil hun hjelpe deg med veien videre.

Om du har spørsmål om varsling eller håndtering av varsler, ta gjerne kontakt med våre rådgivere.

Ønsker du å varsle om kritikkverdige forhold – Trykk her
Ønsker du hjelpe en som vil varsle – Trykk her
Ønsker du hjelp til å håndtere et varsel – Trykk her

Er du usikker på hva man kan og burde varsle om kan du lese mer om dette ved å Trykke her