TRENINGSAVTALE MED FØNIX ✔️ Knallpris for aktive utøvere og støtteapparat ✔️ Rabatt for familiemedlemmer ✔️ Kickback avtale som gir HIL inntekter HIL har inngått samarbeidsavtale med Fønix. Avtalen gir aktive utøvere og støtteapparatet i HIL en veldig god pris på trening hos Fønix. Det er også rabatt for familiemedlemmer, og HIL vil få en «kickback» fra Fønix for alle som blir medlemmer på familieavtalen, samt alle «normale medlemmer» som oppgir HIL som verver ved innmelding. Avtalene gir tilgang på alle Fønix sine treningssentre i Hamar og Brumunddal. Normal pris med 12 måneder bindingstid er 609 kroner per måned. Månedsprisen for student/ pensjonist pris er 509,- kroner per måned. Administrasjonsgebyr ved innmelding er 299 kroner. Aktive utøvere i HIL Kr. 199,- kroner per måned med 12 måneder bindingstid. Kr. 299,- i administrasjonsgebyr ved innmelding. Aktive utøvere i HIL er de som kan vise til betalt medlemskontingent og treningsavgift i HIL. Avtalen tegnes i resepsjonen på Fønix CC Stadion, og man må vise til betalinger i SPOND appen som ikke er eldre enn 1 år. Støtteapparat Kr. 399,- kroner per måner med 12 måneder bindingstid. Kr. 299,- i administrasjonsgebyr ved innmelding. Du må være aktiv i støtteapparatet i klubben og inneha verv for å få denne avtalen. Avtalen må tegnes i resepsjonen på Fønix CC Stadion, og man må dokumentere sitt verv. Familiemedlemmer av HIL medlemmer Kr. 509 per måned (Studentpris) med 12 måneder bindingstid. Kr. 299,- i administrasjonsgebyr ved innmelding. Dette gjelder alle som bor i samme husstand som et medlem av HIL. Avtalen tegnes i resepsjonen på Fønix CC Stadion, og HIL medlemmet må vise til betalinger i SPOND appen som ikke er eldre enn 1 år. OBS: Dersom man tegner en avtale med rabatt uten å være berettiget denne rabatten, vil medlemskapet automatisk bli et normalt medlemskap på Fønix, og man vil få fakturert evt. mellomlegg. Alle avtaler må fornyes før det har gått 12 måneder. Dersom de ikke fornyes, vil de automatisk løpe videre til normal pris. Kickbackavtale – Hjelp HIL med å skaffe inntekter HIL tjener penger på nye medlemmer som tegner medlemskap på Fønix. Alle familiemedlemmer på HIL avtale teller med, og du kan i tillegg verve andre medlemmer til Fønix som HIL vil få «kickback» på. Slik fungerer det: Avtalen gjelder alle familiemedlemmer som tegner HIL avtale til studentpris, samt alle som blir normale medlemmer på Fønix uten spesialavtale. HIL får hvert år betaling for antall familiemedlemmer som ligger på HIL avtalen, og en utbetaling ved innmelding for medlemmene som verves på normale Fønix avtaler.

• Behandling hos fysioterapeut: kr. 480,- (ordn. kr. 680,-)

• Behandling hos naprapat:​kr. 480,- (ordn. kr. 680,-)​

• 48 timers behandlingsgaranti på klinikken (gjelder hos behandler med ledig kapasitet).

• ​Personlig trener: kr. 500,-

• Skadeforebyggende trening i mindre grupper: kr. 1000,- pr. time.

Book din time her

Som medlem i Hamar idrettslag får du 25% rabatt på klatring i klatreparken. Oppgi HIL når du skal betale.

Skal du eller noen du kjenner ta førerkort?
Når du velger drive og oppgir HIL får klubben en kick-back.

• Bil

• Moped