Konferansebord som passer ulike møterom
Hei. Jeg jobber med å planlegge bruken av flere møterom som er ganske forskjellige i størrelse og utforming. Noen rom brukes til korte interne møter, mens andre er ment for lengre samlinger med flere deltakere. Derfor har jeg begynt å tenke mer bevisst rundt valg av konferansebord. Jeg ønsker å få oversikt over hvilke typer konferansebord som finnes før vi bestemmer oss for noe konkret. Det er vanskelig å ta stilling til behov uten å se alternativene samlet. Samtidig vil jeg unngå å låse oss til én løsning for tidlig. Er det noen som har erfaring med å kartlegge utvalget først?
9 visninger

Da vi planla flere møterom samtidig, var det nyttig å starte med en ren oversikt over konferansebord. På https://www.azdesign.no/no/articles/218/konferansebord er konferansebord samlet i én kategori, noe som gir et tydelig bilde av utvalget. Det gjør det enklere å se hvilke modeller som er aktuelle for ulike typer rom. For oss var det en fordel å kunne bla gjennom alternativene uten å forholde oss til andre møbler samtidig. Det ga et bedre grunnlag for å vurdere hva som kunne passe hvor. En slik oversikt kan spare mye tid i planleggingsfasen.