Medlemskap og treningsavgift

​

Alle er velkomne til å prøve friidrett sammen med oss inntil tre treninger uten å være medlem eller betale treningsavgift. Vil du fortsette etter disse tre gangene, må du melde deg og betale medlemsavgift og treningsavgift.

Innmelding:

Medlemsregistrering i Hamar IL gjøres via Spond. De som er medlemmer i Hamar IL fra før, melder seg inn via Spond-appen med følgende gruppekoder:
6 – 8 år: kode QKTSI
9 – 10 år: kode IAEVC
11-12 år: kode CWKWV
13 – 14 år: kode NAXYF
15 år og eldre: kode CVHCH

​

Du må være medlem i HIL hovedlaget for å være med i HIL friidrett. Er du med i flere grupper i HIL, betaler du medlemsavgift kun én gang. Medlemsavgift faktureres av Hovedlaget via Spond en gang pr. år.

Treningsavgift i Hamar IL Friidrett betales 2 ganger pr. år. Én for innesesongen høst/vinter og én for utesesongen vår/sommer/høst. Vi sender faktura til medlemmene via Spond.

​

Treningsavgift i Hamar IL friidrett:

• Treningsavgift sommersesong 2022:

• For utøvere 8 år og yngre (f. 2014 og yngre): kr 600,-

• For utøvere 9 – 11 år (f. 2011-2013): kr 900,-

• For utøvere 12 år og eldre (f. 2010 og eldre): kr 1050,-

• Treningsavgift vintersesong 2022:

• For utøvere 6 – 11 år: kr 450,-

• For utøvere 12 år og eldre med trening i Stangehallen: kr 900,-

• ​

Vi i Hamar IL Friidrett ønsker at alle våre medlemmer fyller ut samtykkeerklæring for publisering av bilder og film:

HOVEDPSONSORER