Happy Foam Pit
maksim med masse medaljer.jpg

Bonuser

Bonuser Medaljebonuser: Sponset av Hedmarken svømmekrets: Junior Norgesmesterskap  Gull      = 1000kr Sølv      = 700 kr Bronse = 500 kr Senior Norgesmesterskap Gull      = 1500 kr Sølv      = 1000 kr Bronse = 1000 kr Fordeler for studenter* Treningsavgifter:  Landslagsdeltagelse dekkes 75% Tillitsverv i styre dekkes 25% Arbeid som trener/instruktør: 1- 3t pr uke gir 25% avslag 3-4t pr uke fordelt over to dager gir 50% avslag Mer enn 5 timer pr uke gir 75% avslag *Gjelder for utøvere som blir boende i Hamar etter videregående. Reduksjon i treningsavgift for leder, nestleder og kasserer. ​For leder, nestleder og kasserer reduseres treningsavgift til egne barn med 50%. Stevnekostnader 2023/2024 Stevner både lokalt, regionalt, nasjonalt og internasjonalt dekkes av hver enkelt. Egne stevner dekker klubb. ​ LÅMØ: Utøver dekker selv alle utgifter, klubb dekker startavgift. ÅM/UM: Klubb dekker startavgift og opptil: 1000,- for opphold på Østlandet 2000,- i Sør Norge inkl Trondheim 3000,- i resten av landet mot kvittering. Utøver dekker kost selv. NM: Klubb dekker startavgift, reise og opphold i klubbregi. Utøvere dekker selv kost. ​ Regionslandslag: Klubb dekker 50% av kostnad fra forbund. Landslag: Klubb dekker alle fakturerte utgifter fra forbund. De to sistnevnte vurderes hvert år etter antall utøvere på landslag og klubbs økonomi. Landslagsutøvere som får dekket sine kostnader plikter å stille opp for klubbens sponsorer. Ordningen gjelder for utøvere som har vært aktiv utøver i klubb i minst et år i klubb. ​

Happy Foam Pit
IMG-7248 (1).jpg

Treningsavgifter og HIL kontingent

Medlemskap i HIL hovedlag (HIL kontingent) pr kalenderår: 250,- Denne faktureres i etterkant av Hovedlaget. Treningsavgift kommer i tillegg til HIL kontingent. Treningsavgift pr halvår, inngang i svømmehallen er inkludert: Sel // Sjøløve – 1 gang i uka. Kr. 2250,- // 2 ganger i uka Kr. 2500,- Rekrutt –3 ganger i uka. Kr. 2200,- C partiet –5 ganger i uka. Kr. 2500,- Aqua –3 ganger i uka. Kr. 2200,- B partiet –7 ganger i uka. Kr. 2800,- A partiet – 9 ganger i uka. Kr. 3300,- Elite – 11 ganger i uka + trening etter behov og avtale. Kr. 3700,- Triatlon – Kr. 2200,- Stup – Kr. 2200,- Merk: 40kr i administrasjonsgebyr vil påløpe. Ved oppstart får utøver inngangsbånd av treneren. Treningsavgift inkluder treningssamlinger i Hamar. I tillegg er hver svømmer ansvarlig for egne utlegg i forbindelse med deltagelse på stevner (påmeldingsavgifter), reiser, mat, overnattinger og treningssamlinger utenfor Hamar. Utøvere og deres familier tilbys å utføre dugnader som kan bidra til å dekke utøverens utgifter. Svømmere som stiller til start på svømmestevner uten gyldig lisens, får 1000,- i bot om dette ikke er i orden før stevnestart. Tider oppnådd på stevner blir heller ikke godkjent som offisielle tider, og vil ikke være synlig på www.medley.no og vil ikke gjelde som påmeldingstider til nye stevner. Masters Medlemskap i HIL hovedlag (HIL kontingent) pr. kalenderår: kr.250,- Medlemskap i HIL svømming kr. 300,- pr sesong (september – juni) Tillegg for trening i 25 m september til mars kr. 1.350,- Lisens Alle konkurransesvømmere må løse lisens, gjelder for det året du betaler for. 9-12 år kr. 350,- 13 år og oppover kr. 750,- Triatlon Medlemskap i HIL hovedlag (HIL kontingent) pr kalenderår: 250,- Medlemskap i HIL triatlon kr. 300,- pr sesong (september – juni) For å stille i konkurranser må det løses lisens via Norges Triatlonforbund. Forsikringer Som svømmer i HIL svømming, er man forsikret gjennom avtalen med Norges svømmeforbund. Det er viktig å være klar over at forsikringen gjelder bare for de som har betalt for treningsavgift og lisens gjennom året. Mer informasjon om forsikringsordningen for svømmere registrert hos Norges svømmeforbund finnes på Norges svømmeforbund sine nettsider.

HOVEDPSONSORER

Sparebank1 png.png