Påmelding og priser

Her kan du melde deg inn i HIL Tennis.

Alle medlemmer i Hamar idrettslag må betale en fast medlemskontingent på kroner 277 til hovedlaget. Dette er en felles medlemskontingent for Hamar Idrettslag og alle undergruppene, og du kan være medlem i flere undergrupper uten at det koster ekstra.

I tillegg til medlemskontingenten til HIL hovedlag (som er obligatorisk) har hver undergruppe en årsavgift (abonnement) som gir deg en rekke medlemsfordeler som gratis spill på utebaner, rabatterte priser på leie av innebaner, medlemspriser på utstyr, gunstig leie av klubbhuset i Hamar Park, etc. Her er en oversikt over prisene på abonnement, klippekort, etc.

Velkommen som medlem i Hamar Idrettslag og HIL tennis!

Nye abonnementspriser (12 mnd årsavgift) (oppdatert pr mai 2023 - endringer kan forekomme - oppdaterte priser ligger til enhver tid i MATCHi bookingsystem):

Senior >18 år:            1500 kr året

Junior < 18 år:              700 kr året

Student:                        700 kr året

Baneleie ute:

• Gratis for de som har betalt årsavgift til HIL tennis. Gjester av spillere med betalt årsavgift
    betaler kr 50 per time på VIPPS til HIL Tennis #527234

• Kr 250 pr time uavhengig når på døgnet

• Utebaner skal være åpne/bookbare fra 09.00-21.00

Klippekort:

• 5 klipp = 1000 kr

• 10 klipp = 2000 kr

Man må ha betalt årsavgift for å få rabattert pris på klippekort.

Sosialtennis

• 80,- for medlemmer / 120,- for ikke medlem (2 timer)

Uten navn.jpg