top of page

www.hamaridrettslag.-gruppe

Offentlig·42 medlemmer

Utstyr som gir jevnere resultat i drinker

Hei alle sammen. Jeg har laget cocktails hjemme en stund nå, og merker at det jeg bruker av kjøkkenverktøy ikke alltid gir samme resultat når jeg følger oppskrifter fra bloggseksjonen jeg fant tidligere. Særlig når jeg skal måle nøyaktig eller røre i et mikseglass blir ting litt ujevnt, og isbitene smelter raskere enn jeg klarer å jobbe. Det gjør at noen drinker ender opp med annen styrke og tekstur enn jeg hadde sett for meg. Derfor tenker jeg å kjøpe ordentlig utstyr som tåler litt mer og holder formen bedre. Hva har dere hatt gode erfaringer med når dere ville få mer kontroll?

9 visninger

Hei. Jeg opplevde mye av det samme før jeg byttet til mer presist Barutstyr Oslo, og det gjorde stor forskjell for hvor jevn prosessen ble. Jeg startet med en jigger med tydelige markeringer og et mikseglass som tålte både tyngre isbiter og rask omrøring uten skader. Det gjorde målingene mer pålitelige og ga en bedre balanse i drinken. En shaker som ikke lekker hjalp også mye, særlig når jeg testet oppskrifter som krevde rask nedkjøling. Det hele føltes langt mer kontrollert etter at jeg fikk utstyr som var laget spesielt for drinker.

Organisasjons nr. 

871586152

Email 

Besøksadresse

Ankerskogvegen 7
2319 Hamar

HIL på sosiale medier

• Facebook
  • Instagram
bottom of page